4/07/2010

if we ever meet again


Moi. anteeks päivityskatko mut ei oo ollu mtn mist kirjottaa =(
Mutmut oon tosi laiska:
- en jaksa tehä mantsan projektii vaiks pitäis
- en jaksa laittaa ruotsin kuvii koneellee vaik lähettii sinne jo viikko sitte
- syön vaa koko ajan suklaata. eilen vedin puolet m&m's pussista ja nyt siin on vaa vähä jäljel :(
- tänäänki ostin suklaarusinoit ja nytki syön niit
- mun ei pitäs syödä niit ku mun naama kärsii ja sit kiroon itelleni ku naama näyttää iha ahsdfkamsdfaasdjk
- moikka

Onneks tänää oli ainaki aika jees päivä :
- Naurettii täysil kässäntunnil :D
- otettii kuva mun kännykkää yhest jutust (jota en kerro varmuude vuoks jos meidä ope sattuis lukee tätä) mut voitte arvaa : niihi pitää lukee ja niit on tajuttoman paljon koulussa ja ne on usein paperilla sillai okemo.
- ömm kotimatka oli hassu sonjan,monan ja lillin kaa ja sit mentii lillin kaa itiksee ja ostin suklaarusinoit <3<3<3<333
- sit tääl on ihanasti kuivunu et asvalttii ja vähä ruohoo näkyy !!!!!!!! <33333333333333 kesä tulos (;
- ja oon tosi onnelline ku eile sain tietää et me mennää kesäl kreetalle ja sit saan vuokraa ehkä zorroo kaks kertaa viikos kesäl jos se onnistuu sen omistajan kaa =)

eitäsmuuta et moipA>

ja saatte ihastella tos tota ihanaa kesä 09 kuvaa <3 :---D

Ei kommentteja: