4/19/2010

blah blah blah

 Nää kuvat on öm sunnuntailt kai :)

Heipsan,
tänää oli taas ihanan aurinkoinen päivä jee , tulee VIHDOINKIN EHKÄ KESÄ :---D
Mut lähin koulun jälkee seikkailee vuokkii kaverin luokse ja meil oli aika kivaa, öö leikittii esim heppaleikkii ja sit oltii tallil :---D truu heppatytöt hei daa (;
Ja sit mul oli se suullinen kirjaesitelmä ja se oli aivan hirveetä... Meni iha ok se kertomine vaik välil tuli sillee et öö ja sit kuulostin varmaa aika hemasevalt ku oon nuhane ja kuulostan iha miehelt... :---d Mut opeki sano et iha ok hyvä oli ...
Sit sain muute ussankokeest 5... jeah uusinta odottaa olikse torstain enmuista ees ku en kuunnellu ku se sanoi sen ennenku jako kokeet ni sit olin sillee et ei mun kyl tarvii uusii kyl mä varmaa jonku 7 sain :--d hah Mut whatever yks koe sinne tänne ja tää on vast mun toka uusinta koko kutosel...
Mut huome tulee olee aika nais päivä, koulu alkaa kello 9 (!!!!<33<333<33<3), meil ei oo liikkaa vaa kaks tuntii joku valtakunnallinen matskunkoe, sit mennää syömää ja sen jälkee mennää luokan kaa kattoo Play Me - svenska teateriin :) Ja sit ku se loppuu nii suunnataan kaverin kaa kotiin metrol ja bussil, syödään nopee ja lähetään tallille ja mä ridaan Zorron <3 Jea. Toivottavasti on hyvä sää ja tällee nii ois aika muksaa.
Mut nyt lähen täst kattoo Serranoit joihin oon addiktoitunu iha et omg nii morjensta vaa. =)

Ei kommentteja: