3/26/2010

mä en haluu kuolla tänä yönä


moi taas anteeks et en oo päivittäny nyt kuukautee mutku tää bloggaamine jotenki vaa tyssähti siihe ku tein tän blogin ja vaihdoin tähä sielt blogg.se'stä. ._. mut nyt koitan jatkaa, saa nähä kui kaua jaksan ennenku tulee taas päivityskatko :---D 
en nyt rupee selittää kaikkee tähä mitä on tapahtunu nii saatte vaa kuvii nyt täs (--: 







 No oon esim ollu yötä mun parhaanystävän luona tos viime viikol <3 , sit oon hengannu meiksin parhaankaverin kaa, ja sit se on pitäny myös mulle ja mun vuokrahepalle zorrolle tunteja eli se on ku mun valmentaja (; ja toi viimene kuva on tält viikolt tiistailt ku hyppäsin zorron kaa ja se meni nii hyvi ! <3 
Entiiä mitä täl vknlopul tapahtuu, ois ehkä yhet bileet ja sit menisin yöks yhelle frendille mut ei oo varmaa viel, mut ois aika parasta jos onnistuis (; 
-sofia

2 kommenttia:

anka kirjoitti...

Ouuh snap toi ''ehkä yhet bileet'' tulee vaa mielee tyylii bounce tai tällaset haha xD mut joo kui korkee toi este on?? o; näyttää isolta tai jtn??!! okei moi ja joo mun salasana ja käyttäjänimi on anka, piti laittaa ettei visa tai daani menis lukee -.-'

sofia kirjoitti...

anka : :--D toi este oli joku 70-80cm mut ei nii hirvee korkee.